2 maanden later.. - Reisverslag uit Kollumerland, Nederland van Baukje Boer - WaarBenJij.nu 2 maanden later.. - Reisverslag uit Kollumerland, Nederland van Baukje Boer - WaarBenJij.nu

2 maanden later..

Blijf op de hoogte en volg Baukje

18 November 2013 | Nederland, Kollumerland

Ja, inmiddels is het al twee maanden geleden dat ik mijn eerste reisverslag schreef. Toen kon ik alleen nog maar vertellen dat ik stage mag lopen in Brugge, inmiddels weet ik al iets meer.
Ik ga stage lopen op 3 verschillende plekken: het AZ Fabiola te Blankenberge (15 km van Brugge), AZ Damiaan te Oostende (30 km van Brugge) en AZ St Lucas in Brugge zelf.
Allemaal ziekenhuizen dus. Ik ben erg benieuwd wat voor onderlinge verschillen er zijn tussen de ziekenhuizen. Ondanks dat twee van de drie plekken buiten Brugge zijn, ga ik toch in Brugge wonen. Hier is nou eenmaal het meeste te beleven, haha. De huisvesting is helaas nog niet rond: begin december krijg ik een mailtje welke kamer mij toegewezen is. Intussen ben ik zelf ook op zoek naar een kamer via de belgische kamernet, genaamd Easykot, dus als de geregelde huisvesting tegenvalt, heb ik nog back up.
De Erasmusaanvraag is bijna rond. Het enige wat ik nog nodig heb zijn de handtekeningen van alle stageplaatsen. Ik hoop dat dit deze week ergens komt, anders moet ik maar weer mailtjes sturen. Ik dacht dat onze Hogeschool soms matig communiceerde, maar in Belgie is het nog veel erger.
Maargoed, er is dus een begin. Ik hoop over een aantal weken jullie te kunnen vertellen dat zowel huisvesting als erasmusbeurs rond is.

Intussen ben ik druk aan het sparen, want zoals mijn begroting er nu uit ziet, heb ik een tekort van zo'n 1000-1500 euro, zelfs met Erasmusbeurs. Ik was eerst van plan nog een beurs aan te vragen, maar volgens DUO kom ik hier niet voor in aanmerking en mogen mijn ouders het ophoesten. Tot zo ver de onafhankelijke stage, haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kollumerland

Stage in Brugge

Voeding & Dietetiek stage

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2014

Afscheid

08 Januari 2014

Update: Nog 4 weken..

09 December 2013

Ik heb een huis!

18 November 2013

2 maanden later..

09 September 2013

Stage naar Brugge!
Baukje

Actief sinds 09 Sept. 2013
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 2541

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 30 Mei 2014

Stage in Brugge

Landen bezocht: