Update: Nog 4 weken.. - Reisverslag uit Kollumerland, Nederland van Baukje Boer - WaarBenJij.nu Update: Nog 4 weken.. - Reisverslag uit Kollumerland, Nederland van Baukje Boer - WaarBenJij.nu

Update: Nog 4 weken..

Blijf op de hoogte en volg Baukje

08 Januari 2014 | Nederland, Kollumerland

Over precies vier weken ben ik aan het verhuizen naar Brugge. Het komt nu echt heel dichtbij en eerlijk gezegd beginnen de zenuwen nu te komen.
Ten eerste omdat ik nog superveel moet regelen, ten tweede omdat ik me nu realiseer dat ik over vier weken echt WEG ben. Gelukkig ben ik niet aan de andere kant van de wereld, maar toch.

Gelukkig is er ook goed nieuws: Ik moest bij de examencommissie uitstel van de instapvoorwaarden voor de stage aanvragen. Een instapvoorwaarde is namelijk een bepaalde keuzemodule afronden, 7 weken voordat de stage begint. Normaal gesproken lukt dit gemakkelijk, maar omdat ik al in februari op stage ga, red ik dat niet. Ik ben daar namelijk nu nog mee bezig, en over vier weken ga ik dus al weg.
Gelukkig is dat verzoek gehonoreerd en mag ik dus ook van de examencommissie op stage.

Daarnaast ben ik druk bezig met het invullen van een document om mijn stufi uitwonend te maken en mijn OV kaart stop te zetten. Hier krijg ik dan 100 euro per maand voor, en daar kan ik dan weer een abonnement voor in Belgie mee kopen.
Ik heb hier ook een handtekening nodig van het 'hoofd inschrijvingen' van de opleiding, en ik heb dus geen idee wie dat is. Gelukkig wist mijn SLB'er het wel en morgen heb ik een afspraak om de laatste handtekening te zetten. Dan kan dat gelijk op de post en dan is dat ook al geregeld.

Het enige dat dan nog geregeld moet worden, is de ontbrekende handtekening op mijn stagecontract. Van de Belgie kant geven ze aan dat het zo prima is, vanuit Nederland wordt mijn stagecontract niet geaccepteerd omdat de handtekening mist. Tsja. Straks maar weer een belrondje plegen naar het ISO en naar Belgie..

Word er een beetje gek van zo langzamerhand. Het zou fijn zijn als alles nu geregeld is en ik me kan focussen op het inpakken en weggaan in plaats van alles nog moeten regelen. Want mijn andere schoolwerk blijft zo natuurlijk ook liggen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kollumerland

Stage in Brugge

Voeding & Dietetiek stage

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2014

Afscheid

08 Januari 2014

Update: Nog 4 weken..

09 December 2013

Ik heb een huis!

18 November 2013

2 maanden later..

09 September 2013

Stage naar Brugge!
Baukje

Actief sinds 09 Sept. 2013
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 2550

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 30 Mei 2014

Stage in Brugge

Landen bezocht: